Obiranneeee Kızlar kaynanamın üresi çok yüksek böbrek fonksiyonları çokk yüksek be sürekli kaşınıyo sabaha kadar bağırıyo kaşıntı için önereceğiniZ birşey varmı nolur cevap
MomyNurse Obiranneeee Üre yüksekse diyalizlik bir durumu olabilir bununla ilgili nefrolojiye gittiniz mi ?
Obiranneeee MomyNurse evet sadece bi kere glrdi dlyalize yoğun bakıma almışlardı birdaha gerek kalmadı dediler
MomyNurse Obiranneeee Anlıyorum fakat sakın tavsiye üzerine ilaç almayın mutlaka bir nefrologa görünün.
Obiranneeee MomyNurse nefrolog gördü zaten diyaliz kararınıda o verdi ama sadece bi kere girdi bir daha gerek kalmadı dediler işte nefrologda yapacak bir şey yok dedii
demetdemircioglu Acil gitsin derim nefrologa eşim diyaliZ hastası şuan hangi değeri hatrlayamadim o yükseldimi çok kaşınıyor ilaçla dengelenir umarim