Benim bebeğim 1 haftadır grip ama şimdi epey toparladı. Serum fizyolojik yaptık günde 5 kere falan ilk aspiratör kullanmadık ödem olmasın diye ama cok rahatlamadığını farkettik 2 gündür aspiratör ile çekiyoruz epey rahatlıyor. Her gün baş ucuna soğan karanfil koydum çok etkisini gördüm . Göğsüne ve sırtına bez ütüleyip koydum . Birde ilk üç gün peditus içirdim çay kaşığı ile .