Ya kızım hastaydı bugun falan iyi oluyo daha. Geceleri uyanıp deli gibi ağlıyor afedersiniz ne desem ne yapsam ne söylesem zırıl zırıl susmadn ağlıyo taki kendi canı isteyene kadar 20 aylık bu arada kızım bu bi geçiş dönemi falan mı ben hastalıktan sanıyordum ama bugun öyle olmadıgını anladım başına gelen var mı