Emmusalp kimisi pijama giydiriyor ama ben kış olduğu için uyku tulumu. Altını temizler üstündeki hırka ve bir kat pijamayı çıkarır uyku tulumu giydirir sadece gece uyurken söylediğim bir ninniyi söylerim besleyip yatırırım. Banyoyu rutinime eklemedim çünkü hem çok zor bir yerlere gidildiğinde falan. Hem de kışın üşütür diye. 2 günde bir yıkıyorum banyoyu rutin olarak görmüyor ama banyo yapınca daha rahat uyuyor o ayrı 🙂🙂