Asliaydn7 40 günlük bebeğim var ve klima kullanıyoruz o da burnunu tıkıyor kurutuyor. Ne önerirsiniz odayı nemlendirmek için
Annesininprensesi55 Asliaydn7 Kalorifer üzerine şişeyle su bırakın ve ya ıslak bez bırakın ya da odayı nemli tutacak mini makineler var onları kullanabilirsiniz ama bununla birlikte burnunun içini de nemli tutmaya özen gösterin
cemreninnannesii Asliaydn7 bizde klima kullanıyoruz buhar makinasının içine lavanta yağı damlatıyorum hiç tıkanmıyor