Gegimasal benim oğlum da 1,5 ay çok gazlıydı. Sab simplex kullandım. Günde 4 defa 4 damla faydasını da gördüm. Bir şişe bitmeden bıraktım. Biogaiadan 1 şişe kullandım ki bence gerek yok diğerini kullanırken. Baktım 2 2,5 aylık olunca azaldı sorun, kestim damlayı hamdolsun artık kendisi yapıyo. Sizinki de geçecektir az sabır 🙁