Arkadslar merhaba bebegim 4aylik olacak yaklask 1 aydir meme reddi yaşıyoruz ama bi kac gündür sütüm az o yzden meme reddi yaşadığımızı düşünüyorum cnku bebegim gece 5 saat bile emmese doluluk olmuyor sismiyor göğsüm.takviye olarak solgar b12 almak istiyorum süt artırdığı gibi yorumlar görüyorum kullanan var mi aranizda etki ediyor mu veya onereceginz baska bi takviye..simdiden tesekkur ederim 🙏