Merhaba anneler bebeğim 9 ay 14 günlük geceleri sürekli ağlıyor uykudan kalkıyor bağırıyor sancı var gibi sonra bi kaç hareket yapınca gaz olduğunu anladım beni emmiyor mama kullanıyoruz bu aylarda ne yapmak lazım ve bu zamana kadar gaz sıkıntısı çekmeden geldik 9. Aya memleket değişikliği de yaptık onunla etkisi var ne kullanabilirim yazarmısınız