Doğum yapalı üç ay oldu ama kabızlık kabusum oldu iyice artık öyle gün oluyor ki makatdan kan gelmeye kadar dayandı şişlik ve makatda memelenme bile oluyor nasıl geçecek bu bilmiyorum ilaç kullanmama rağmen düzelmedi başına gelen oldumu ne yaptınız nasıl geçti yardım edin kızlar şimdiden teşekkürler