Edaserhatmasal geçiyor canım bende cok cektim inanki her fırsatta emzirmeye çalıştım. Yatarak ayakta dolana dolana bi şekilde emziriyordum. Biberon kullanıyorsa sağıp o şekilde içir yada sağdıktan sonra kaşıkla ağzına ver bi şekilde doyuruyodum. 9. Ayda bıraktı emmeyi mama içiyor şimdi. Stres yapıp kendini yorma zor aylar ama geçicek sabret büyüdükce etrafı keşfediyolar bi bırakıyor bi emiyor istemiyor ağlıyor özellikle gece uyurken emzirirdim. Uyurken verimli emiyolar