3 ay 28 günlük benim oğlumda, dün gece itibariyle giriş yapmış bulynmaktayız atağımıza 😂 gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum 😭 normalde geceleri 3 kez filan kalkan çocuk dün gece her saat başı olmak üzere sayamadım ama 6-7 kez uyandı. Uyandı dediğime de bakmayın tilki uykusu🤷♀️ sabahta 6.25 itibariyle tamamen kalktık. Gündüz ağlamalar, mutsuz, keyifsiz, yatmıyor emmiyor emzirmeyi bırakıyorum aranıyor ağzıyla… Ayy napıcam şaşırdım bende🤦♀️🤦♀️ biran evvel geçsin şu süreç 😭