Kızlar ben kızımın resmini öylesine göndermiştim çalışmak için uygun bulunmuştr die randevu verdiler başta çekim falan oluyormus ücretli olarak şimdi yorumlarına baktm kayıttan sonra dönüş falan yapmıyorlarmış herşey parayı alana kadarmış bilginiz varmı bu ajans hakkında