DhaS Kızlarrr yarın oğlumu sünnet ediyoruz hayırlısıyla 4 ay 14 günlük çok endişeliyim ya yaptıran anneler sizler ne Zorluk çektiniz yada önerileriniz Var mı nasıl en Hafif şekilde atlatabiliriz 😌😊
ObirAnnnee DhaS Öncelikle hayırlı olsun rabbim damatlığını görmeyide nasip etsin. Ne yaparsan yap 1 gün sonra acı sızı geçiyor hic bir sorun kalmıyor, sadece verilen ilaçları saatli şekilde kullan yeter☺️
Bebegimm1 DhaS karton bardak kullanmistim ve cok fazla kucaga almamistim doktorun vericegi ilaclari duzenli kullanin eve gidince agri kesici ilacini icirin kolay atlatirsiniz insallah bi kac gun zorlu gecer sonra normale döner
Smy16 DhaS ayy perşembe günüde benim oglum sünnet olucak 2 aylık, genellikle kolay geçiyo diyolar en fazla 3 gün içinde iyileşiyo diyolar ama geçen bayanın biri yazmış baya kötü şeyler yazmıştı benimde aklım ona takıldı 🤦🏻♀️
DhaS ObirAnnnee Yorgunannee_dd işallah ya hem üzülüyorum hem bi yandan seviniyorum aradan çıkıyor diye
Yorgunannee_dd Smy16 daha küçük olduğu için çabuk atlatırsın takılı kalma canım ben 49 günlükken yaptırdım hiçbir şey hissetmedik sanki hiç sünnet olmamış gibi ilk çiş zor diye okudum hep hastaneden eve gelene kadar bezini doldurmuş sesi dahi çıkmadı anlamadan geçti
Yorgunannee_dd DhaS hayırlısı olsun sorma insan çok panik yapıyor 4 ay nasıldır bilemiyorum hareketlendikçe zor diyorlar ben 49 günlükken yaptırdım hiçbir şey anlamadık karton bardak çok okudum burda hiç ihtiyaç kalmadı kullanmama çok rahat atlattık olmamış gibiydik