Doğumdan sonra 3. Adetimi olcam ama her ay 1 hafta aksıyor acaba doğum kontrol hapindan dolayı yoksa düzene ne zaman girer bekarken günü gününe olurdum hiç alışkın değilim böyle aksamalara şimdi 3 . Kez aksıyor yaşayan varmı bu durumu ne zaman düzene girer yada doğum kontrol hapı dan dolayı mı olamıyorum