Burcu_d Arkadaşlar merhaba azönce mide bulantısından acile gittim ve gebelik testi yapmış kanda beta HCG hormonu 2.30 çıkmış bu ne demek adetime 7 8 gün var daha
Humeyra35 Burcu_d Benim bu araliklarda cikmisti adetime 1 hafta vardi negatif demisti doktor. Adet olmam gereken gun cubuk test yaptim hamileymisim
melodininoglu Burcu_d ben adetime yedi gün kala test yaptırmıştım beta 468 çıkmıştı. Hamile olmak için Besin üstünde cimmasi lazım.
Utkucan Burcu_d 5 altı negatif ama şüphen varsa 4,5 gün sonra yeniden kan ver adete 5,6 gün kala ben 12 ile öğrenmiştim ama doktorlar 5 altını negatif kabul ediyor direk
Sinemisssss Burcu_d değer yükselebilir,ama akside olabilir regli tarihi önemli cnm bende de benzer durum olmuştu
Candanotemm Burcu_d tüp bebek denemelerimden biliyorum canım test gününe kadar bekleyemezdim 5 gün önce kanda 1.20 çıkardı. Değer düşük yükselme ihtimali çok az gibi. Rabbim gönlünde geçeni versin inşallah
Gokubcera Hamidevahap Hayır öyle bişey yok yanlış biliyorsunuz değer 5i geçerse gebelik vardır ben de de bu değer çıkmıştı hamile değildim.
Burcu_d Ya arkadaşlar çok teşekkür ederim zaten düşünmüyorum bebek iki tane var çok şükür 3 buçuk ve 1 buçuk yaşındalar🌼