Bebekk12346 Merhaba kızlar 1 haftalik bebeğim var bu gün içerisinde 1 defa kakasını yapti normalde 4-5 defa yapardi bu normal midir anne sütü ve mama kullanıyoruz
Hvnannesi Bebekk12346 normal tabi hatta 5-10 gün arası hiç kaka yapmaması bile normal endişe etmeyin 🥰
Deletedmom5284 Evet normal mama alıyorsa 2 günde bi yapar anne sütünde 8-10 güne normal diyorlar ama çok zorlanır ıkınır morarırsa ilaç veriyorlar yada zeytinyağı
Sedakcby Linailkay yemek kaşığı veya tatlı kaşığı demiş de arkdaş. Öyle bişey yapmayın tabiki 😊 mamasının içine 1 çay kaşığı kadar dokebilirsiniz anca direkt vermeyin asit değeri yüksek zeytinyağı olabilir. Ağızdan vermeyin direkt çok yanlış yönlendirmeler oluyor burada
Sedakcby Yani 6 aylık bebeğe bile 1 çay kaşığı veriliyor ağızdan direkt. Yemek ve tatlı kaşığı denmesine çok fazla şaşırdım