25moonlight2021 aayysseee normal. Benimde kanamam çok oluyor. Hatta doğumdan önce 4 5 gün adet olurken doğumdan sonra 7 8 güne çıktı ve kanamam baya arttı.
Balbaby_ aayysseee normal tabi ki daha vücudun alışması yeni düzen olması sürer biraz içinizi rahst tutun
Zeynep228 aayysseee benimkide öyle oldu ilk defa bu kadar çok fazla kanamam oldu ama normal vücut yeni yeni toparlanıyor
milenka aayysseee bende normal doğum yaptım.3.aydayim.10 Kasım’da regl oldum.Normalde bu kadar olmazdı ilk günden itibaren bayağı yoğun oldu.Simdi yeni kesildi diye bilirim