Yorgunannecik Bebegim alti aylik bir bucuk aylikken namaya başladık iki haftadir açtaolsa emmiyor almiyor memeyi sütüm zaten azdı oyice azaldı
cihangirinannesi30 Benim bebeğimde mamanın sonunda 1 ölçek bırakmaya başladı bende sütüm artık yetiyor mama yemiyor diye seviniyordum sonra bi sabah kalktık öksürüyor doktora gittik beslenmesi nasıl dedi azalttı mı falan evet dedim hastayken öyle oluyor biraz dedi beslemek için uğraşın daha çok meme dedi sizinde gözükünüz üstünde olsun zaten cok salgın da varmış Yorgunannecik
Tortilla_ Yorgunannecik Benimde aZdi. Mama -meme gidiyorduk. 6 aylıkken kendi bıraktı. Yine de biraz zorlayın belki tutar
Deletedmom5284 Mamaya 1 buçuk aylık başladıysanız eğer yavaş yavaş bırakmanız daha doğru olurdu, biberon kullanıyor mu