Kizlar evimiz gec 18 19 derece henuz dogalgazi acmadik. Gunduzleri baya sicak oluyor cunku. 2.8 tog uyku tulumumuz var. (Cok sik il disina cikiyoruz ve gittigimiz her yerde dogalgaz yok bu sebeple kalin aldim.) 18 derece icin 2.8 TOG tulumun icine ne giydirmeliyim sizce ? Kalin giydirip terletmek istemiyorum ice giydiripte üşümekte istemiyoru. Bu konuda tecrubesizim ilk kez kullanicam