Nihal42 her gece uykuya geçeceğiniz saatte yıkayıp emzirip ya da mama verip pışpışlamayı denediniz mi? Bize doktorumuz her akşam aynı saatte yıkamamızı söyledi, su hem rahatlatıyor hem yoruyor. Giydirdikten sonra mamasını veriyorum (normalde emziriyorum ama uykuya dalarken iyice doysun, açlıktan hemen uyanmasın diye gece uykuya yatırmadan 60cc mama veriyorum, benim bebeğim de 52günlük) ve sonra güzel uyuyor. Neredeyse bir aydır bu şekilde her gece yıka-doyur-yatır yaptığım için alıştı da. Belki deneyebilirsiniz♥️