Amabenyapamamyokyapanam Kizlar bunun için neler yapmak lazım. Bide onun için belirli bir ücret var mış senede 3 sınav varmış. Giden bilen yazsın lütfen…bide 29 yaşındayım sizce geç mi.okumak öyle diplomam evde dursun diye heves etim sizce basara bilir miyim…
Bayezidin_annesi Amabenyapamamyokyapanam bende açıktan bitirdim hiçte geç değil ne teyzeler gelirdi sınava saçları bembeyaz hiç düşünme geç diye kaydınız yaptiriyorsun sınav ve kayıt zamanlarını takip edip paranı yatiriyosun sınava giriyosun inşallah güzel puanlar alıp çabucak bitirirsin
Nurtalib Amabenyapamamyokyapanam ben 2013 yilinda bitirmiştim o zaman 20 lira falandi sinav ucreri kitapta veriyorlar ama ben inrernetten calistim kolau oldu diplomayı aldim şükür
BusraG Amabenyapamamyokyapanam Liseyi de, üni de açıktım okudum. Açık liseyi çıkmış sorularla çalışarakta gerekli puanı alırsınız. Benm zamanımda 9 doğru yaptığın zaman o dersi geçiyordun. Şimdi sistem nasıl bilmiyorum. Ücrette pahalı değildir
Aselllll Amabenyapamamyokyapanam ben imam hatip okuyorum lise 2 okuyorum 31 yasındayım neden gec olsun
Amabenyapamamyokyapanam Bayezidin_annesi yaaaa canim cok mutlu etin beni. Böyle yazarak cok teşekkür ederim. İnşallah canim 2 yıl içinde alınıyor dimi diploma bide istediğim her zaman kayıt ede bilir miyim..
Amabenyapamamyokyapanam Nurtalib canim sence basara bilir miyim zor mu..çocuklardan sonra beynim cok boş kendimi salak gibj görüyorum vallahi🙄😒
Nurtalib Amabenyapamamyokyapanam basarirsin inslaalh cikan sorulari gozden geçir arada bi calisirsin mesela 2 senede bitiecegine 4 yillda bitirirsin ama sonunda diplomayi alirsin korkma yaparsin
Bayezidin_annesi Amabenyapamamyokyapanam Acikogretim Lisesi’nin sitesine bak kayıt zamanlarına ona göre hareket edersin aldığın puanlara göre belki daha erken bile bitirebilirsin sana kalmış bişe
Amabenyapamamyokyapanam Aselllll yaa çok güzel maşallah ya sana❣ canim aciktan okumak kaç sende sürüyor
zeynepmommm Amabenyapamamyokyapanam ben de çok istiyorum daha doğrusu açıkta kaydım var ama hiç sınava falan gitmedm 21 yaşında yim ben de nasıl yapılacakmış
Gin Amabenyapamamyokyapanam benim kızımın bakıcısı kırk küsur yaşında bu sene liseyi bitirdi açıktn. Kocası önüne taş koyuyor, açıktan çocuk gelişimi flaan da okumak istiyor. Yapar da o😄 asla geç değil🌺
Nurtalib Amabenyapamamyokyapanam kredi toplayarak geçiyorsun zaten dil ve anlatımı mecbur yapman lazim matematikten kalirsan sıkıntı olmaz kredi topla yeter yani bemim zamaninda oyleydi simdi degisti mi ayni mi bilmiyorum
Hafsacicegim Kayıt ücreti 50 lira senede üç kere yatırıp sınava giriyorsunuz 9 dogruyla da geciyosunz o dersi
Amabenyapamamyokyapanam Hafsacicegim valla canim iyi mis peki hangi soru veya kitap okuma tavsiyesinde bulunursun bana