Hayırlı geceler anneler 2 yaşında oğlum var sol göğsünün üstünde bi şişlik var şişlik dediğim kemik farkettiğim zaman doktora götürdüm filim çekti bı sıkıntı görmedi büyürse getir dedi bugün farkettim sanki biraz büyümüş doktora götüreceğim başına gelen varmı bende de aynı sol tarafımda var bende gitmiştim doktora bişey çıkmadı biraz korktum farkedince bide sizlere sormak istedim şimdiden yazanlara çok teşekkür ederim