Deletedmom27337 Hsbsrt bir sürü çay denedim ilk 2 ay damla damla geliyordu. 2 şişe bestlak kullandım ve sütüm çoğaldı şükür. Ben çok memnun kaldım
Hsbsrt Deletedmom27337 benimde bebegim 3 aylık geçen aya kadar sutum çok iyiydi suan baya azaldı mama veriyorum mecburen Bide bunu deniyim dedim kullanıp memnun kalan da çok ise yaramiyor diyende .birde nerden aliosunuz çakması da oluyormuş
Deletedmom27337 Hsbsrt eczaneden aldım ben hep. Aynen bende olumlu olumsuz çok yorum okudum ama son çarem bu dedim. Çok şükür güzel sonuç aldım. Umarım size de yarar
Zlyh558 Hiç bir faydasını göremedim maalesef pek tavsiye etmiyorum. Bunun yerine bol su, tavuk suyuna çorba, tahin ve size garip gelebilir belki ama bergamotlu didi ile sütüm daha çok arttı.
Brctgr Bana malesef etkisi olmadı .kişiye göre değişiklik gösterebiliyor inşallah size faydası olur .
Birkucuksayrameselesi Hsbsrt zamaninda kullanmistim xok iyi arttiriyor ama birakinca sanki vucut alistigi icin mi bilmiyorum azaliyot gibimj desem bisi oluyo bagimlilik yaptirmayin belli donem kullanin o sirada bol bol emzirin sagin sonrasinda birakin . Bırakın da sut yardimsiz uretsin
elifinannesiiiiiiiii Hsbsrt şokta maltana içecek satılıyor oda güzel arttırıyor. Bestlak kullanmadım ama solgar kullanıyorum ben fark göremedim