momboys selam kızlar biz haftaya 5 aylık olacagız insallah doktorum yavas yavas cay kasıgı ucuylq tattırmayq basla 6. ayda ek gıdaya başlayacağız dedi. bugun ben kabak denedim asla yutması tükürdü.🤷♀️ sizler ne zaman ve ne ile başladınız
SARAM21 momboys Kızım mama meme gidiyordu ama sütüm azdı doktorumuz 4 aylıkken tadimlara başlayin dedi ilk başlarda tadım yaptım 4 ayın sonuna doğru bir öğün yemek bir öğün meyve olacak şekilde vermeye başladık maşallah kızımda sevdi kaşıkla yemeyi keyifle yiyodu