Birprensannesi12 bende aynı dertten muzdarip oldum ve owlinin 2,7 tog uyku tulumunu aldım ama bebeğim halen üşüyor üzerini örtüyorum içine de zıbın alt pantolon kalın havlu çorap ve pijamalarını giydiriyorum üzerine de 2,7 uyku tulumu ve örtü örtüyorumhalen yanakları soğuk , kaloriferi de 4 te yakıyorum odamız kuzeyde ve iki tane pencere var ondan mıdır anlamadım ama ben bu üşümeye çözüm bulamadım 😔