Kizim 2 yasinda . Ben adimlamaya başladığından beri onun elini hiç bırakmadım. Sebebi ise içe basması. Ayakları birbirine dolanıp düşüyor. Bir bucuk yaşından sonra elimden tutmak istemiyor. Hakli kendince. Ama düşüyor. Gecen gün düştü parkta burnunun altı soyuldu. Bugun camasir asma şeyine burnunu vurdu ağlıyor diye kucağıma aldım birden sağ deliğinden kanamaya başladı. O kadar korktum ki. Yani artık dışarı çıkınca o kadar korkuyorum ki düştü düşecek. Ya düşer bir sey olursa . Ya daha kötü bir şey olursa diye panik atak oldum resmen . Bu durumu yaşayan var mı.