Belinay2407 2.5 yaşında kızım oldu iki ay önce bizde kaşıntı olmadı şükür.ağız içindede olmadı eller ayaklar bacaklar popoda oldu.kaşıntıyı bilmiyorum ama şöyleki hastalıktan onbeş gün sonra el ve ayak derileri şişip patlicaklar sanki suda çok beklerde soyulur ya onun gibi bir ay sonrada tırnakları çıkıyo ortadan kopuyo hep.biz bilmiyoduk bilsem önceden yapardım siz şimdiden çinko içeren şurup kullanın tırnaklarını korusun.bizim işeret parmağındaki tırnak çıkmıştı yerinden kenarını keseyim derken enfeksiyon kaptı dolama oldu parmağı.bunları yaşarsanız korkmayın dikkatli olun çok geçmiş olsun 🌸