Omero21 Şimdi gönderen kadın çocuğun ihtiyaçları var diye gönderdiği ürünleri satışta görüyor, ve tepkisi ona ücretsiz gönderdiği için oluyor. Yani karşı tarafın mağduriyetini giderirken kendi mağduriyet yaşıyor. Ve bunu başa kakmaya çalışıyor. Ucu uygulamaya ve buna izin verenlere dokunuyor. O tartışmanın hepsini okuyamadım bile o kadar ağır hakaretler vardı ki. Böyle olunca moderatörler ne yapsın, kimse kimsenin niyetini bilmiyor doğru düzgün tanımıyor ki olası durumlar olacağından önlem alınıyor bir nevi. Bu kural ise yardımlaşmayı ihlal etmiyor, şahsen böyle birini görsem yardım etmek istesem post açmama izin verilmiyorsa özelden ulaşır yine bir şekilde yardım ederdim kimsenin kuralı da ihlal edilmezdi.
Yardım edene iyi niyeti olana karşı kötü bir düşünceleri yok yani.