ipekbocugu valla çok birşey almadım bende yeni oldu tadımlara başladım. Mama sandalyesi, 2li silikon kaşık, çatal kaşık 1tne,3lü kase, 1kahvaltı tabağı bölmeli, cam rende, meyve süzgeci, mama önlüğü 5tne filan aldım. Buharlı pişirici de almadım öyle bir tencerem vardı onu kullanıyorum. Başka da birşey almadım 🌼