Elf33 baby goat canım benimde bebeğim prematüre dogdu 15 gün küvezde kaldı biz belli bir kiloya ulaşana kadar aptamil prematüre kullandık sonrasında baby goata gectik sütüm gelemediği için mama olarak başladık suan da hem maman hem anne sütü olarak devam ediyoruz besleyiciliği cok güzel ben cok begeniyorum kesinlikle tavsiye ederim biz 3 kardeşiz hepimiz de bebek elimizi bu mamaya büyütüyoruz birtanesi koca dana oldu gerci 5 yasında ama bu mamaya büyüdü ☺️