Sultankocyigit03 Kızlık dönemimde çok az birşey vardı fakat doğumdan sonra bu kulak yanlarım olsun boynum olsun tüylenme oldu ve çene altında mecbur alınan sert tüyler var bir kaç tane çok moralim bozuluyor kendimi erkeğe benzetiyorum bu durumda pkcos da var başından böyle bir durum geçip süreci nasıl izlediniz yardımcı olurmusunuz lütfen 😞 hangi bölüme gitmem lazım kiloyuda çok zor veriyorum …
Sultankocyigit03 Sultankocyigit03 şimdilik sarartıcıyla idare ediyorum ama bununlada ne kadar uğraşırım bilmiyorum sanki herkes boynuma bakiyomus gibime geliyor rahat rahat tulbentimi arkama atamıyorum
kenankaan Sultankocyigit03 kadın doğum ve endokrin. Her ikisine de gidin, kadınlık hormonlarından dolayı da olabilir (doğum sonrası), onun dışında diğer hormonlar, böbrek üstü bezleri gibi şeylerden de kaynaklı olabilir buna da endokrin bakıyor. İhmal etmeyin
Kubra5657 Sultankocyigit03 kadın doğuma görün canım bende aynısıym pkos var bende ayrıca oda yapıyor tüylenme Epilasyon a gidiyorum 2. Seanstan sonra bidaha çıkmadı tüğlerim iğneliye değil ama normal lazer e gidiyorm iğneliden fayda görmedim
covirgin Sultankocyigit03 endokrin dahiliye veya kadın doğum bende de var tüylenmeler alıyorum ben alıştım yani😁
Hsbmhr Kubra5657 merhaba epilasyondan sonra tamamen bitti mi benim de çene altımda var ve aldıkça çoğalıyor çok rahatsız oluyorum yaşadığım yerde de normal lazer var iğneli yok yayılır mı diye korkuyorum
Sultankocyigit03 covirgin ah almak isterim ama 15 gün demeden çıkıyor benim herseferinde uğraşmaktan yoruldum artık
Sultankocyigit03 Nihal42 malesef ıspartadayım genede çok teşekkür ederim ama önerinizi de almak isterim
Kubra5657 Sultankocyigit03 doğumdan sonra çoğu kadın yaşıyor bu tüğlenme olayını canım Epilasyon la çözülüyor bence dene derim ben çok memnunum zaten hormonlar bir süre sonra kendine geliyor düzeliyor ben bile pkos hastasym düzeldiyse sen düşün
Nihal42 Sultankocyigit03 istanbulda tarabya da Olcay diye bir yer var. Bende aynı sorunu yaşadım ve kesin çözüm oldu. Fatoş diye Bi kız var işinin ehli. 2 seansta bitti benim.
Sultankocyigit03 Kubra5657 işte bendede var aynı hastalık korkum o yuzden aynisi ablamdada var doktor ona seneler önce genlerinizi babadan almışsınız demiş birde
Kubra5657 Sultankocyigit03 benimde annemde ve ananemde var genetik oluyor böyle Allah beterinden korusun ne yapalım canım Allahtan gelen bir şey çareside yok çok denedim avantajları ise geç menepoza girme dedi doktor bana ama ne kadar dogru olur günümüz şartlarında bunca stres ile bilmiyorum hayırlısı olsun hakkımızda inşallah
Kubra5657 Hsbmhr bitti canım ama gebelik vs hormonal durumlar yaşanırsa azda olsa çıkma ihtimali var canım bir kaç kez o yeri taratıypsun öyle durumlarda seans olarak
askbocusum_1 Hsbmhr aynı şeyden ben de korkuyorum.cunku bir tanıdığım normal lazer yaptı çeneye kızın boynu komple tüy oldu yayıldı baya.ben bunnla ugrasamazken ya öyle olursa diye korktuğumdan gitmedim.yani kaliteli bir makine olması lazım.onu da nasıl anlayacaz ki
Kubra5657 askbocusum_1 Soprano buz Epilasyon en iyisi ve diot bltane daha vardı unuttum ama ciddi anlamda bitiriyor bunlar