Kızlar ay vallla çıldırcam zar zor uyutuyorum şu moro refleximiymiş neymiş sürekli sıçrıyor çocuk geri uyanıyo ve hatta çok sık yapıo kolları hep hareketli doktora allah korusun nörolojik bi sıkıntı olabilirmi dedim gözlerinin donuk ve sabit bakması lazım dedi bu aylarda olur sıçramalar dedi ama çok sık oluyor sizin bebişler nasılda buarada 2 ay 5 günlüğüz