Gupssse boşver onu sen, vücudun şuan hala emzirme hormonu salgılıyor, zaten herkesin bi göğsünden daha az süt gelir diğerine göre, süt çok az gelse de emzirmeye çalış canım üzülme, stres sütü etkiliyor, bende yaşadım aynısını tek göğsümden süt akarken diğerinde az olurdu