Merhaba arkadaşlar oğlum 27 aylık hatta 28 olcak az kaldı. Yarın aşımız var sağlık ocağında ama ne aşısı bilmiyorum en son 2 yaş aşılarını olduk. E şimdi 2 buçuk yaş desem o da değil. En son gittiğimde sordum ama o kadar kalabalıktı ki korona aşısı da yaptıkları için beni duymadılar bile.