2 gundur bu antibiyotigi kullanıyoruz bu akşama kadar bi sıkıntı yoktu sabahtan beri hirilti duymaya başladım bide yüzünde kızarıklık oluştu acaba alerji mi yaptı orta kulak iltihabı ve boğazlarında iltihap var bu yuzden verdi doktorumuz az önce aradım dozu azaltarak devam edelim eger artarsa değiştiririz dedi ama sanki hemen bırakmam gerek gibi geldi benzer bir durum yaşayan var mı bunlar hafif yan etki mi ciddi yan etki mi