Samett95 Dede del . Mamama dio gercekten bilinclimi diyor yani mama demesi aciktigi icinmi diyor sizce yoksa dili ona dondugu icinmi
Tuba Samett95 benim iki oğlum da 7-8 aylıkken hep dede mama ve baba diyorlardı, bilinçli değildi ama🥰
etipuf Samett95 baba diyo ama şöyle diyo BaBa bbabaa gibi, abla diyo bana. 😂😂 anne çok nadir ama kesinlikle bilinçli söylediğini düşünmüyorın