Arkadaşlar 8 aylık kızım var şimdiye kadar gece bikaç kez uyanırdı ama şu 3 gündür uyutuyorum yatırıyorum on dk geçmeden uyanıyor gece sürekli ağlama modunda oluyor, bacağıma alıp sallıyorum susup uyuyo, bırakınca uyanıyor tekrar. Aynı durumu yaşayan varmı ne yapmalı 🤔😔