Kızlar 10 aylık bi bebeğim var alt iki dişi çıktı suan diğerleri çıkmak üzere ama çok canı acıyor damakları çok kabarmış bugün biberonla oynarken sert bi şekilde ısırdı ucunu nasıl canı yandıysa çok ağladı😞 ne yapabilirim yardım edin jel kullanıyorum ama etkisini göremedim etkili bi ilaç veya aktardan alabileceğim bişi varmı