61arzu Kızlar ya ben dün sütümü sagdım eşime dedim dolaba koy oda buzluga değilde üst tarafa koymuş dolabın rafına bende pek üstelemedim bebek durmadı VS hiç unuttum bile süt sağdımı şimdi tesadüf eseri dolabı actım baktım bir tuhaf geldi acaba bozulmuşmudur https://imgyukle.com/i/kB1YkG https://imgyukle.com/i/kB1Ief
RainOverMe Bozulmaz. Bu arada buzlukta 3 aydan fazla kalabılıyormus bır kac yerde okudum, 3 ay doldu dıye sutlerınızı atmayın, 6 ay ya da daha fazla durabılır gıbı bır seydı.