Arnica süpürgm var fakat Fantom u kullanmak kolay oluyor çubuk süpürge kolayima geliyor onu kullanmak istiyorum yanj günlük ama aşırı çekiyor halıya yapışıyor fayansa yapisiyo zor çekiyor um yani cekim gücü aşırı fazla..kisacasi kullanıp da bi çare bulan varmı çekimini nasıl azaltabilriim