Vitale hastanesindeki doktorlar çok iyi ama yoğunluk çok oluyo ve randevun olsa bile bazen uzun süre beklemek zorunda kalıyorsun ben hamileliği in ilk dönemleri taner beye gittim ilgili Bi doktor ama gündüz ne zaman gitsek saatlerce beklemek zorunda kaldık