Prensesannesi38 benimki de 17 aylık 13 kilo. Ama genlerle alakalı bişey bu, baba tarafı ırsi olarak aşırı iri, o tarafa çekmiş, boyu da fazla uzun. Hamileyken de aynıydı hep önden gidiyordu. Aslında kilo çok önemli değil, saglık ve bağışıklık önemli olan