Bebeğim 4 aylık bugün akşam bıngıldağının çöktüğünü farkettim. İnternette sıvı kaybından dolayı olabileceği yaziyo. 1 haftadir hasta ve bu yüzden emzirmem azaldı bu yüzden mi oldu acaba var mı böyle bise yaşayan yarın doktor kontrolumuz var ama şuan acil götürmem gerekir mi acaba ?