%30 peşinat istiyorlardı biz aldığımızda. O kadar nakitimiz yoktu. Eşim %30 luk kısma denk gelen parayı ihtiyaç kredisi çekti, ben de kalanı ev kredisi çekmiştim. Sıfır sermaye ile ev işine girmiş olmuştuk. Deli cesareti 😃 ama iyi ki yapmışız. Şimdi olsa her şey çok daha zor