İyi akşamlar kızlar. Ben doğum yapalı tam 4 ay oldu normal doğum yaptım bu arada.. Afedersnz 2 gündür herhangi bi kabızlık olmadığı halde makattan kan geliyo baya hemde damla şeklinde değil neden olabilir sizce daha önce başına gelen var mı
Randevu aldım 2 gün sonra hastaneye gidicem inşallah.