Merhaba anneler, 6 ay 10 günlük kızım var dogdugundan bu yana tekrar eden idrar yolu enfeksiyonu var. Gecen ay 15 gün arayla antibiyotik kullanmak zorunda kaldı dr buna baglı mantar olusabilecegi için merhem verdi ama hiç faydası olmadı. Gün gectikce derisi soyulmaya kızarmaya hatta kanayacak duruma gelmeye basladı. Sanırım kasıntıda yapıo sürekli bez degiştirirken kasımaya calısıo. Bi kaç krem daha kullandm ama 15 gündür gecmedi basına gelen ya da faydası olacagını düşündüğünz şeyler var mı acaba ?