Oncelikle toparlan sen annesin , yaradalisdan oturu biz kadinlarin var gucu cok buyuk , olagan ustu .. tez zamanda rabbim kollarina kavustursun , benim arkadasim 38+1 de dogurdu normal bi sekilde gun aldinsezaryan bebegin cigerleei su toplamis tam 15 gun kuvezde kaldi , ve evine dondu ..
Ayni sekilde yengesi 34 haftada dogurdu bebek makinaya bagliydi ve 1 aya yakin kaldi cigerleei gelismemisdi ve oda kavustu kizina , sen canini sıkma … Her ne kadar desemde annesin eminimki bi kulagindan girip otekinden cikar ama sen annesin toparlan , kucagina aldiginda bi gulusuyle unutursun herseyini rabbim şifasini versin yarabbim ..🤲🏻🙏