Kızım 11 aylık. Dün gece ateşlendi sabaha karşı 39 dereceyi görünce hemen acile gittik. Dr kulak iltihabı olduğunu söyledi kulak damlası calpol ve augmentin antibiyotik yazdı. İlacı sabah ve akşam olmak üzere verdim fakat ishale çevirdi. Arada entoragermina da vermiştim ama yine oldu. Şimdi ne yapicam ishale çevirince bırakmam gerekiyor diye biliyorum e atesleniyor kulak iltihabı antibiyotiksiz geçmez dedi Dr başına gelen var mı caresiz kaldım 😭