Yorgunannecik Bebeğimin gözleri cok kaşınıyor sürekli eliyle ovalıyor aceba niye olur başına gelen varmı uykusunun arasindada yapiyor
Prensesannesi38 Yorgunannecik uykusu olduğundandır uykusunu alamadığındandır ve muhtemelen ay olarak küçük bebeğiniz
Ozgdfn Yorgunannecik ayyy benim kızımda öyle hatta o kadar çoook kaşiyor ki uykuya geçişte uyuyamıyo bı türlü