Edanurkya Kızlar ek gıdaya geçecez Allahın izniyle tarif kitabı varmış fakat biraz pahalı geldi bana açıkçası herkes bu kitaplardan mi kullanıyor tarifleri nerden alıp yapıyorsunuz
Deletedmom27337 Edanurkya yooo bebeğin yiyeceği tarzda şeyler kafadan uydurarak yapıyorum 😂 kendinize yaptıklarınızı bebeğe uyrlayın yeter
UzayliOzge Edanurkya Yok bacım ne gerek var tarif kitabına. Forumda arama kısmına yaz neler neler çıkıyor gününden ayına kadar tut bütün anneler paylaşmış bebelere ne yedirdiğini 😅
Oznurckose1 Edanurkya o kitaptan almadım alana kadar alıştım internetten okuyordum veya pinterestte bakıyordum, yetemediğimde arkadaşımdan yardım istiyordum zaten tadım vs bir kaç ay alıyor sonrasında alışıyorsun okudukça bilgi sahibi oluyorsun 😊
Marmadal Ben kitapları aldım ama “nefis yemek tarifleri” uygulamasından da faydalanıyorum. Zaten ilk zamanlardan sonra kendiniz de bişeyler uyduruyosunuz tarife gerek kalmıyor🙂
Edanurkya -erCansu- Dolap uygulamasından baktım canisi ama kayda değer bisi yok burda vars uyguna veren alırım valla 😃
Minnossareannesi Edanurkya ben anne menümde ne var kitabını aldım fakat doğru dürüst kullanmadım desem yeri. Çokta gerekli değil İnstagram kullanıyorsanız çok güzel ek gıda tarifi veren sayfalar var daha çok oralardan bakıyorum
dnzcyc Alpbeybi Ben de kitapları almayı düşünüyorum ama 3ü de gerekli mi sizce? Çok farklı tarifler var mı? Ne yapıcam diye düşünmek istemiyorum bu yüzden kitabı almak istiyorum. Sadece bu çocuk aç kitabını mı alsam hepsini mi alsam karar veremedim bir türlü. Siz hepsini sık sık kullanıyor musunuz?
Keskeuyusamm Ay yok hiç gerek yok. İnternette instagrmada falan dolu tarif sayfaları var ben de bi ara alacaktım da inan gerek yokmuş. Bir süre sonra zaten sen ne yersen yiyorlar oradaki tarifler saçma
Alpbeybi dnzcyc ben daha kullanmaya başlamadım. Ek gıdaya başlamadık. O yüzden bilemiyorum hangisini almak lazım. Ama blw yapmayı düşünmüyosanız bırak kendi yesin e gerek yok. Acıkınca yer ise alerjik be iştahsız bebekler için daha uygunmuş. 🤷🏻♀️